fb-head-tag-img
Cases - CMS-baseret hjemmeside

Med en aftale om løbende support og vedligehold af sit website har Voldgiftsinstituttet fået sikkerhed for, at sitet er opdateret og altid kører, som det skal.

Da Voldgiftsinstituttet havde fået lanceret deres nye website, var det naturlige næste skridt at finde en partner til at sørge for løbende vedligeholdelse og support.

”Det er rigtig vigtigt, at vi kan være sikre på, at vores website altid kører optimalt. Det er en vigtigt markedsføringskanal for os, og det er også et vigtigt redskab for vores kunder, som blandt andet har adgang til vores regler derigennem” fortæller Anette Egebjerg, direktionssekretær hos Voldgiftsinstituttet.

Det var Twentyfour (Tidl. HTML24), der stod bag koden til websitet, og i den forbindelse havde Anette Egebjerg og nogle af hendes kolleger været på kursus hos Twentyfour for at lære backenden at kende, så de selv kunne vedligeholde indholdssiden af websitet løbende.

”Vi fik en god fornemmelse af, hvad Twentyfour er for et firma. De er gode til at formidle tekniske ting på en forståelig måde, og så virkede de tilgængelige. Det var vigtigt, for jeg har været hos Voldgiftsinstituttet i mange år og også prøvet at samarbejde med en ekstern leverandør, som var svær at få fat i, og det ville vi ikke ud i igen” siger Anette Egebjerg.

 

Besøg Voldgiftsinstituttet her!

Teknologier
HTML, CSS, JavaScript, Sharepoint, Frontend, Responsive
Tid
23 dage
Kode
4532 Linjer
Ansvar
Bo Møller
left-column-image
right-column-image

Resultat

Med aftalen om support og vedligeholdelse sørger Twentyfour for, at Voldgiftsinstituttets website bliver opdateret hver måned, og når det er gjort, får Anette Egebjerg besked per mail.

”Så ved vi, at det er gjort, og så behøver vi ikke forholde os mere til det. Det har stor værdi for os, at vi har den tryghed, at websitet altid er oppe og er opdateret” siger Anette Egebjerg og fortsætter:

”Sikkerhed og troværdighed er ekstremt vigtigt for os som institution. Man læser jo en masse om hacking, og det ville ikke være rart, hvis vi havde kunder, der oplevede problemer, fordi de for eksempel havde været inde på vores website og lave en beregning.”

Aftalen mellem Voldgiftinstituttet og Twentyfour har løbet i omkring et år, og processen har været, som Anette Egebjerg havde håbet.

”De er til at komme i kontakt med, og vi føler ikke, at vi drukner i mængden af kunder. Der er en god dialog – de taler et sprog, der er til at forstå, og når vi har spurgt om et råd, føler jeg også, at vi har fået reel rådgivning og ikke bare salgssnak. I bund og grund handler det om reel kommunikation og et reelt produkt,” siger Anette Egebjerg.

”Vi vil gerne koncentrere os om det, vi er gode til, og så sørge for at finde den bedst mulige samarbejdsparter – og det synes vi, vi har i Twentyfour,” siger hun.

left-column-image
right-column-image