Indhold

Ny digital løsning understøtter Nupos kundeoplevelse med fokus på automatisering og integration af systemer

Vægttab, træning og sundhed. Det er noget, som har stået højt på danskernes liste i mange år. Med visionen om at gøre slankekuren til en positiv og sund oplevelse, indtog Nupo markedet i 1981.

Siden da er Nupos produkter blevet testet og godkendt med flere end 35 individuelle kliniske studier, der viser at Nupo er hurtigt, sikkert og effektivt. I 2010 begyndte deres eksporteventyr, hvilket betød at Nupo i 2019 måtte investere i et nyt digital system for at forbedre den digitale kundeoplevelse for alle deres kunder rundt om i verden. 

Opgaven er at skabe en ekstraordinær digital kundeoplevelse

Efter at Nupos eksporteventyr begyndte i 2010, eksporterede Nupo i 2019 deres produkter til mere end 8 lande. Heriblandt Kina, Holland og Kroatien m.m.. I forbindelse med fremtidig vækst søgte Nupo en leverandør med ekspertise i, at skabe en ekstraordinær digital kundeoplevelse for deres online kunder over hele verden. 

Nupo havde et ønske og en forventning om at det nye digitale system, ville understøtte den digitale kundeoplevelse til deres kunder rundt om i verden, samt minimere flere manuelle og tidskrævende opgaver med hensyn til håndtering af bl.a. produktinformation og bogholderi. 

Med henblik på Nupos ønske og forventning valgte de HTML24 som ansvarlig for at skabe og udvikle en responsiv webshop med fokus på bl.a. salg og automatisering af interne lagrings- og regnskabsprocesser.

Teknologier

Tid

dage

Kode

linjer

Ansvar

Skal vi ringe eller skrive til dig? Udfyld felterne herunder.

Dong case

Løsningen er en elegant og responsivt webshop

Nupo og HTML24 har arbejdet tæt sammen for, at få udviklet en ny digital webshop med fokus på at fremme den digitale kundeoplevelse for deres kunder verden over. 

HTML24 har leveret en elegant og responsiv webshop, hvor det nu er lettere for medarbejderne at kontrollere, samt mere brugervenligt for deres kunder at navigere rundt.

HTML24 har bl.a. integreret en BMI-regnemaskine sammen med Nupos webshop, hvilket hjælper de besøgende med at vælge de rigtige produkter. Ligeledes har HTML24 integreret den nye webshop med Dynamics NAV. Det har resulteret i hurtigere behandling af deres kunder på webstedet, samt forenklet Nupos arbejdsgange. Alt sammen via vores egen integrationsplatform, KOEBT. 

Resultat 

HTML24 har bygget en  digital løsning for Nupo som gør det nemmere at sælge online. Det brugervenlige CMS gør det let og overskueligt for medarbejderne, at kontrollere den nye webshop, bl.a. ved at kunne tilføje nye produkter, billeder og beskrivelser. Nupo kan med deres nye unikke webshop, BMI-regnemaskine og integrerede platform, tilbyde sine kunder en oplevelse der skiller sig ud fra mængden. Vi er super stolte af, at have Nupo som kunde og ser frem til at bidrage til deres vækst i mange år.

Dong case
Dong case

Teknologier brugt

Integrationer:

KOEBT

Microsoft Dynamics NAV

ERP-integration

Postnord (via vConnect)

 

Backend af webshop:

WordPress

PHP

WooCommerce

 

DevOps værktøj:

Docker

 

Andre teknologier:

BMI-regnemaskine

2 forskellige sprog

 

Tid:

Fortsat samarbejde

 

Kode:

12.187 linjer

 

Ansvar:

Babis Georgopoulos

Erik Lindberg

Tobias Karentius Kromann Dahl

Skal vi også hjælpe dig med at finde vej igennem det digitale landskab? Giv Bo et praj, så giver vi retning.

+45 4241 6160 eller bm@html24.dk

Bo Møller, adm. direktør.

Bo Bo