Indhold

11 websites i én løsning – udviklet og implementeret på rekordtid. NJORD Lawfirm har fået et kreativt og teknisk innovativt site i en konservativ branche.

Hastighed var afgørende, da NJORD Lawfirm i slutningen af 2014 skulle have udviklet et helt nyt website. I løbet af godt to måneder blev firmaet, der er en udløber af det opløste advokatfirma MAQS, rebrandet fuldstændig og lanceret som NJORD Lawfirm – et internationalt advokatfirma med en stærk nordisk og baltisk profil. Det var Advice, der stod bag rebrandingen og pegede på HTML24 som den rette samarbejdspartner, da der skulle udvikles et omfattende WordPress-site.

Den internationale profil var nemlig med til at gøre opgaven ganske kompleks.

”Vi har kontorer i 4 lande, og hvert land har 2 eller 3 sprogversioner, så i alt fik vi faktisk bygget 11 websites, som hænger sammen i backenden. Det var en presset proces, men HTML24 var hurtige til at reagere og rykke på tingene, når der var brug for det,” siger Katrine Sylvester, kommunikationsansvarlig i NJORD Lawfirm.

I månederne efter lanceringen har NJORD Lawfirm løbende fået lavet ændringer og nye funktioner.

”Man bygger jo ikke et så komplekst website uden fejl, når man ikke engang har tid til en testfase, så det er klart, at der har været noget at samle op på efterfølgende. I den proces har HTML24 været rigtigt gode til at reagere hurtigt. Selv om de har mange store opgaver, bliver man ikke glemt, og det er vigtigt,” siger Katrine Sylvester, som fremhæver HTML24s evne til at sætte sig ind i kundens verden.

”Advokater kommer fra en nulfejlskultur – de leder helt automatisk efter de små hår i suppen, og HTML24 har været gode til at forstå, hvor vigtigt det var for os, at alt kom til at fungere perfekt,” siger hun.

 

Teknologier

Wordpress, Frontend, JavaScript, Responsive

Tid

30 dage

Kode

98322 linjer

Ansvar

Bo Møller

Skal vi ringe eller skrive til dig? Udfyld felterne herunder.

Dong case
Dong case
Dong case

Resultatet

NJORD Lawfirms website ligner ikke det gennemsnitlige advokatfirmas, og det er meget bevidst.

”Vi ville netop ikke ligne de andre, og set med vores branches øjne er det et meget innovativt og kreativt site, og i den proces har HTML24 i den grad hjulpet os. Blandt andet ved at råde os til at vælge et scrollsite i stedet for det traditionelle format,” siger kommunikationsansvarlig Katrine Sylvester.

En af de største tekniske udfordringer i forbindelse med sitet har været at udvikle en dynamisk medarbejderoversigt – en søgemaskine, der eksempelvis kan holde styr på, hvilke titler og andre informationer, der skal vises om hver enkelt af firmaets 200 medarbejdere på hvert af de 11 sites. Det varierer nemlig fra land til land i omfang og rækkefølge.

”Det er helt essentielt for os, at vi har fået en velfungerede løsning. For en konsulentvirksomhed, der lever af at sælge vores hoveder og viden, er det vigtigt, at det er let for kunderne at finde frem til de rigtige mennesker,” siger Katrine Sylvester.

Dong case
Dong case
Dong case

”Det er helt essentielt for os, at vi har fået en velfungerede løsning. For en konsulentvirksomhed, der lever af at sælge vores hoveder og viden, er det vigtigt, at det er let for kunderne at finde frem til de rigtige mennesker,”

— Katrine Sylvester

Dong case

Skal vi også hjælpe dig med at finde vej igennem det digitale landskab? Giv Bo et praj, så giver vi retning.

+45 4241 6160 eller bm@html24.dk

Bo Møller, adm. direktør.

Bo Bo