Indhold

HTML24 har udviklet L'Oréal Redkens nye internationale website.
Sitet er en helt central del af L'Oréals markedsføring af Redken i USA og hele norden.

Mode møder kode

L’Oréal er utvivlsomt et af de største brands indenfor mode. For en så stort og anerkendt virksomhed, er det essentielt at deres kommunikationskanaler er lige så up-to-date og moderne som deres brand.

Yderst vigtigt var det for L’Oréal, at websitet blev en forlængelse af deres brand. En repræsentation af deres produkter.

Sitet skulle derfor være af højeste kvalitet, hvorfor L’Oréal valgte HTML24 til udvikling og vedligeholdelse af dette nye verdensomspændende site.

Særligt fokus var der på look og funktionalitet. L’Oréal er enorm og har millioner af kunder. Det er afgørende, at L’Oréal kan nå alle de mange brugere, og at alle brugere får den fulde oplevelse af det nye Redken site.

Ingen bruger måtte få en dårlig oplevelse på sitet

Da mange af L’Oréals kunder tilgår nettet via smartphones, var der særlig opmærksomhed på mobil-sitet. Sitet blev derfor udviklet responsivt, så det fungerer perfekt på kryds af alle platforme.

Blandt kravene som skulle mødes, var bl.a.

  • Responsivt – Fungerer perfekt på alle platforme
  • “Find din Redken Salon” underside.
  • Fuld produktoversigt.
  • Flot præsentation.
  • Underside for blogs/artikler.

Derudover skulle sitet kunne håndtere de mange brugere og mange sproglag.

Vi er utroligt stolte over det endelige resultat. Sitet fungerer problemfrit og er en flot forlængelse af Redkens brand.

Teknologier

WordPress, Responsive design, PHP, HTML5, CSS3, JavaScript, jQuery, Ajax API integration, MySQL.

Tid

45 dage

Kode

3.074 linjer

Ansvar

Dominik Chomicki, Emil Knudsen, Sara Vicente
Dong case
Dong case

Resultat

Brugervenlig backend

HTML24 byggede en samlet WordPress-løsning for L’Oréal, som bruges af hele norden. Det brugervenlige WordPress CMS gør det let og overskueligt for medarbejderne, at tilføje nye produkter, billeder og beskrivelser til sitet. Derved er de ikke stavnsbundet til IT-eksperter.

Det var særligt vigtigt, at sitet nemt kunne udvides og ekspanderes til resten af verden. Dette imødekom HTML24 naturligvis, så sitet nemt kan klones til andre lande og sprog.

Med PHP og Javascript blev websitet kodet responsivt og ser hamrende godt ud, uanset om sitet tilgås fra mobil eller PC.

Tryghed

Efter den store succes med sitet, blev HTML24 kontaktet af L’Oréal USA, hvis site vi nu supporterer. Både L’Oréal i norden og i staterne, får øget tryghed og sikkerhed, ved at HTML24 står for support på sitene.

Foruden Redken brandet, har HTML24 hjulpet L’Oréal med flere projekter for bl.a. Biotherm og Lancôme.

Ønsker du et lige så flot og velfungerende site som Redken? Kontakt os i dag!

Dong case

Skal vi også hjælpe dig med at finde vej igennem det digitale landskab? Giv Bo et prej, så giver vi retning.

+45 4241 6160 eller bm@html24.dk

Bo Møller, adm. direktør.

Skal vi ringe til dig?

Bo