Indhold

Forbedret kampagnesite hjælper Lederne med at effektivisere deres leadhåndtering, og med en fast serviceaftale sikrer de, at der altid er høj oppetid og sikkerhed.

Som organisation for ledere er Lederne afhængig af en konstant tilgang af nye medlemmer, og det vigtigste værktøj i det arbejde er kampagnesitet e.lederne.dk. Lederne bruger store ressourcer på at skaffe trafik til siden gennem blandt andet Google-annoncering, og det er derfor afgørende, at siden og tilmeldingsformularen altid fungerer optimalt.

”Oppetiden skal være i top, og vi skal være sikre på, at vi modtager de informationer, som potentielle medlemmer indtaster. Hvis det er nede bare en enkelt dag, er det rigtig kritisk for os, så det er vigtigt, at HTML24 er så hurtige til at reagere, hvis der er behov for det,” fortæller Digital Marketing Manager hos Lederne Claus Bermann.

E-lederne er bygget i WordPress med en Wufoo-formular, der sender information til Ledernes CRM-system. HTML24 har blandt andet optimeret tilmeldingsformularen, så den også sender informationer med om, hvad personen har søgt på for at finde sitet.

For at sikre at ingen data går tabt, har HTML24 bygget en ekstra sikkerhedsløsning, som sender data per mail som en backup.

”Det er en lavpraktisk løsning, men det fungerer, og det er det vigtigste for os. Derfor har vi også en serviceaftale med HTML24, så de har ansvar for at vedligeholde og opdatere alt det, der skal opdateres, for at sidens oppetid kan holdes høj,” siger Claus Bermann.

 

 

Teknologier

HTML, CSS, JavaScript, Sharepoint, Frontend, Responsive

Tid

13 dage

Kode

4352 linjer

Ansvar

Bo Møller

Skal vi ringe eller skrive til dig? Udfyld felterne herunder.

Dong case
Dong case
Dong case

Resultatet

Samarbejdet med HTML24 har betydet, at Lederne har kunnet forbedre deres leadhåndtering. Alle leads er nu forsynet med information om, hvor de kommer fra, og hvad de har søgt på, hvilket gør det muligt at analysere marketingsindsatsen.

”Før kunne vi se, hvilke søgeord der gav leads, men nu kan vi følge dem gennem hele processen, så vi også kan se, hvilke søgeord der giver medlemmer i sidste ende. Tag for eksempel et ord som ’advokathjælp’. Det gav os en masse leads, men med det nye system kunne vi konstatere, at nærmest ingen af dem blev til medlemmer. Det var folk, der var på udkig efter gratis advokathjælp og ikke ønskede at være medlem. Nu kan vi fjerne de ineffektive søgeord og bruge både vores annoncekroner og vores phoneres tid mere effektivt,” siger Claus Bermann, der også fremhæver HTML24s projektledelse.

”De er gode til at strukturere og estimere opgaverne, så man ved, hvad man har at forholde sig til. Det skal tit gå stærkt, og selv om vi ikke er deres største kunde, så forventer vi, at der bliver taget hurtigt hånd om det, når vi siger, at det er kritisk – og det bliver der,” siger han.

Skal vi også hjælpe dig med at finde vej igennem det digitale landskab? Giv Bo et praj, så giver vi retning.

+45 4241 6160 eller bm@html24.dk

Bo Møller, adm. direktør.

Bo Bo