Vores 5 foretrukne Slack bots

26. december 2019

Vi elsker at bruge Slack bots her på HTML24!

Her er vores 5 foretrukne. Hvad er din?

slack-blog-post

Det samlede instant-messaging market har nu rundet en værdi på 9 milliarder dollars. Et stigende antal nye virksomhed brager der ud, men vi har PT. kun én markedsleder:

Slack!

Slack er et chatting redskab til intern kommunikation, med låste og åbne chatrum, privatchat, voice chat mm.

Udnyttet i mere end 150 lande, bruges Slack i øjeblikket af 10 millioner brugere og 85.000 virksomheder. Da væksten kun har været eksponentiel siden oprettelsen i 2013, Slack har annonceret sin lancering af aktier i juni 2019.

Faktisk Slack har ændret den måde, som intern kommunikation fungerer inden for virksomheder: færre e-mails, en mere moderne måde at forbinde og dele information med hinanden. Her på HTML24 bruger vi Slack som vores samarbejdsmeddelelse instant messaging applikation.

Men Slack er så meget mere end blot en chatter platform. Udvidelserne (bots) har et kritisk sted i HTML24, da de automatiserer en hel del processer.

Her finder du en liste over de bots der har hjulpet os, ret meget. Hvis du er interesseret i nogle af vores robotter, tøv ikke med at sende os en mail 🙂

 

 

1. PIPEDRIVE – instant deal opdateringer

 

 

Lykke deles, når din Account Manager channel lyder (pings). Gennem en simpel systemintegration med vores CRM Pipedrive, vises en meddelelse når en ny aftale er blevet tilføjet eller lukket.

Gennem en simpel systemintegration med vores CRM Pipedrive, vises en meddelelse, når en ny aftale er blevet tilføjet eller lukket.

Vores Account Manager chef, Rasmus, selv automatisk auto post en BOOOM!

Denne bot er ikke bare sjov og spil – Dette hjælper uhyre med både moralsk og deling af informationer på tværs af virksomheden.

pipedrive-crm

 

2. MARKETING LEADS – Øjeblikkelig lead-sporing

 

Lykke deles ikke kun i din Account Manager Slack-Channel.

Hver gang en lead udfylder vores kontaktformular på vores hjemmeside, vil en bot ikke kun sende os en mail, men også sende den på vores marketingkanal.

lead-marketing-app

 

3. BOTEN ANNA –  receptionisten

 

Vores kontor er placeret i samarbejdsområdet 24Labs. Når du deler et gulv med flere virksomheder, er det meget praktisk at have receptionist.

Nu har vi ikke en menneskelig receptionist, men i stedet en iPad-receptionist, som vores administrerende direktør, Bo Møller, kodede under et af vores hackathons.

Når gæsterne ankommer, vil de tjekke ind på vores iPad-receptionist. På Slack vil alle i vores receptionist-channel straks blive informeret af vores receptionist bot, at gæsten er ankommet.

Naturligvis, Bo hedder receptionisten bot Boten Anna, efter den store 2006-hit af Basshunter.

Kontakt os nedenfor, hvis du er interesseret i enten iPad-receptionisten eller Boten Anna.boten-anna-receptionisten

boten-anna-receptionist

 

4. ROBERT DOWNEY JUNIOR –  server overvågning

 

Lad os introducere dig til Robot Downey Junior, vores server overvågning bot.

Robot Downey Junior’s mission er at scanne vores kunders hjemmesider hvert 5. minut og lade vores udviklere vide, når en server eller hjemmesiden er nede.

Vores udviklere vil kunne klare det med det samme. Robot Downey Junior har hjulpet os meget med at løse serverproblemer meget hurtigt!

Du er velkommen til at sende os en mail på info@html24.net, hvis du er interesseret i vores Robot Down Junior bot.

robot-downey-junior

 

5. TOMATO BOT – produktivitet booster

 

Har du oplevet at blive begravet under så mange ting, at du ikke mærker, hvor længe du har arbejdet på en opgave?

Tomat bot vil sætte en 25 min tidsslot for dig til at fokusere dybt på dine opgaver. Når tiden er i gang, vil en besked dukke op inden for Slack og minde dig om at tage en pause.

Her på HTML24, vi elsker automatisering så meget som vi elsker Slack automatiserede bots. Automatisering kan hjælpe dig med at frigøre en masse tid, så du kan skabe værdi, hvor det betyder mest.

Vi har hjulpet mange organisationer med at automatisere deres processer og forbedre deres produktivitet.

Hvis det lyder som noget, vi kan hjælpe dig med, er du velkommen til at kontakte os nedenfor!

Udgivet 26. december 2019

Skal vi ringe eller skrive til dig? Udfyld felterne herunder.